با اهداي 250 متر زمين مسكوني:
شوراي شهر مهريز از بانوي مدال‌آور مهريزي تجليل كرد


یزدفردا : اعضاي شوراي شهر مهريز به اتفاق شهردار اين شهرستان با حضور در منزل فرزانه سادات‌حسيني از زحمات وي به خاطر كسب مقام سومي كاتاي جهاني تقدير ويژه كردند.

به گزارش یزدفردا  از مهريز، فرزانه سادات‌‌‌حسيني ظهر امروز در اين مراسم تجليل كه در جمع خانوادگي وي انجام شد با اشاره به مشكلات خاصي كه در شهرستان براي بروز شكوفايي استعدادهاي نهفته بانوان ورزشكار مهريزي وجود دارد، اظهار داشت: در صورت بها دادن مسئولان شهرستان به امر ورزش بانوان و مهيا كردن تجهيزات ورزشي، بانوان مهريزي توانايي و لياقت آن را دارند كه در كشور و جهان مقام‌هاي برتر را كسب كرده و سبب افتخار كشور و شهرشان شوند.
رئيس شوراي اسلامي شهر مهريز نيز در اين مراسم با تقدير از اين بانوي ورزشكار به خاطر كسب مقام سوم كاتاي جهان اظهار داشت: قهرمانان و مدال‌آوران اين شهرستان موجب افتخار شهر و استانشان هستند و جوانان شهرستان بايد اين‌گونه افراد را الگوي خود قرار دهند.
سيدعليرضا طبايي‌فر بر لزوم مساعدت و همكاري بيشتر مسئولان مربوطه شهرستان براي پروررش استعدادهاي جوانان مهريزي به ويژه بانوان اين شهرستان در امر ورزش تاكيد كرد.
در پايان اين مراسم كوچك و صميمانه، رئيس شوراي شهر مهريز با اهداي لوح تقدير همراه با يك قطعه زمين مسكوني 250 متري با پروانه ساخت از اين بانوي كاراته‌كاي جهاني مهريزي تقدير كرد.
فرزانه سادات‌حسيني دانشجوي رشته روانشناسي در مردادماه سال جاري در مسابقات كاتاي انفرادي در كشور مالزي مقام سومي جهاني را براي كشورمان به ارمغان آورد.
شهرستان مهريز با جمعيت 45 هزار نفري در 45 كيلومتري جنوب استان يزد واقع شده است.

یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا